نی نی مانی نی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

کودک من...

....

1393/8/8 17:24
189 بازدید
اشتراک گذاری

Pregnant quote

نی نیِ عزیزم روز دوشنبه (1393/8/5)جواب آزمایشو بردم پیش آقای دکتر خوشبختانه همه چیز نرمال و طبیعی بود ومشکلی نبود فقط من یکم کمردرد دارم که وقتی به دکترگفتم گفت باید حداقل 15روز استراحت کنی کارای سنگین انجام ندی اعم ازرانندگی و...

مامانی به حرف اقای دکترگوش کردم ودوسه روزه کامل استراحت میکنم که خدای نکرده خطری تهدیدت نکنه...

خداخودش مراقبت باشه...

بوووووووووس   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا شکيبا
9 آبان 93 4:46
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___
afra
15 آبان 93 0:09
با عرض سلام و خسته نباشيد و عرض تسليت به مناسبت ايام محرم. •.•.•.•.•.•.•.•.•.• پيامک تسليت ماه محرم •.•.•.•.•.•.•.•.•.• بسم الله روضه خون اومد ماه جنون باز جمعيم دور هم چند خط روضه بخون بسم الله سينه زن بازم سينه بزن تو ماه غربت ارباب بي کفن •.•.•.•.•.•.•.•.•.• پيامک تسليت ماه محرم •.•.•.•.•.•.•.•.•.• آقا سلام برغزل اشک ماتمت بر مسجد و حسينيه و روضه و دمت چندي گذشت در غم هجران اشک تو پرمي کشيد دل به هواي محرّمت •.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.• براي ديدن مابقي پيامك ها ميتوانيد به سايت مراجعه نماييد باتشكر ____________
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من... می باشد